.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تکمیل اطلاعات متقاضیان حج تمتع
تمامی دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع برای تکمیل اطلاعات خود، هر چه زودتر اقدام کنند.

به گزارش شمال نیوز، ساداتی مدیر حج و زیارت مازندران گفت: در سال‌های ۸۴، ۸۵ و ۸۶ متقاضیان برای حج تمتع در بانک ملی نام نویسی و ودیعه گذاری کردند و ثبت اطلاعات انجام داده اند که در سال‌های اخیر ممکن است تغییراتی در اطلاعات یا نشانی و برنامه ریزی‌های آن‌ها اتفاق افتاده باشد که تصمیم گرفته شد این اطلاعات ساماندهی شود.

وی افزود: به منظور ساماندهی اولویتها، اطلاعات و ارتباطات، از کلیه دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع دعوت می‌شود برای تکمیل اطلاعات خود در سامانه رزرو حج سازمان حج و زیارت به نشانی reserve.haj.ir اقدام کنند.

ساداتی با بیان اینکه ۷۵ هزار نفر در مازندران در نوبت اعزام به حج تمتع قرار دارند گفت: تمامی دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع لازم است اطلاعات خود را در سامانه یاد شده تکمیل کنند.

وی افزود: هدف از این فراخوان آن است که دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج، اطلاعات شخصی خود را در این سامانه تکمیل، اصلاح و به روز رسانی کنند تا ضمن ساماندهی کلی اولویت‌های باقیمانده برای تشرف، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج و زیارت با آنها، اطلاع رسانی نسبت به اولویت ها، برنامه‌های آموزشی و توجیهی و ثبت تغییرات بعدی احتمالی امکان پذیر شود.

مدیر حج و زیارت مازندران گفت: ودیعه گذاران می‌توانند شخصا به سامانه مذکور مراجعه و برای تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام کنند و در صورت عدم دسترسی شخصی به سامانه مذکور می‌توانند به دفاتر زیارتی دارای مجوز مراجعه و با پرداخت مبلغ ۳۰ هزار ریال (۳ هزارتومان) اطلاعات فردی خود را تکمیل کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.